Wczoraj serwis Groupon poinformował, że w związku z upadłością biura podróży Mati World Holidays przygotował dla tych klientów, którzy skorzystali z jego oferty, dwie opcje. Mogą je zamienić na inne wycieczki z katalogu firmy lub otrzymać zwrot pieniędzy.
– To już drugi taki przypadek, z jakim przychodzi nam się zmierzyć tego lata, a kolejny z czarnej serii upadków na polskim rynku touroperatorów i przewoźników czarterowych. Czujemy się jednak w obowiązku pomóc naszym klientom w tej trudnej chwili i chcemy dołożyć wszelkich starań, aby ograniczyć przykre doświadczenia do minimum – mówi Artur Bednarz, rzecznik Groupon Polska.
Pod koniec lipca upadło też biuro Alba Tour, którego oferty serwis również sprzedawał. Wtedy Groupon także zaproponował swoim klientom zamianę zakupionych wycieczek na inne lub zwrot pieniędzy. Na ten cel przeznaczył ponad 1 mln zł.
Z kolei Gruper pod koniec lipca zmagał się ze skutkami upadku biura Atena. Także zdecydował się zwrócić pieniądze tym klientom, którzy kupili wycieczki za jego pośrednictwem, ale nie mogli z nich skorzystać.
5,6 miliona użytkowników miały w czerwcu cztery największe serwisy zakupów grupowych w Polsce