Cyfrowy Polsat i Polkomtel, firmy Zygmunta Solorza-Żaka, które w połowie roku mają utworzyć grupę kapitałową, zrobiły kolejny krok ku integracji.
– Dziś zostały połączone departamenty: marketingu, sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta oraz IT – poinformował Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.
Od wczoraj za sprzedaż w grupie odpowiada Zbigniew Wierzchołowski, za strategię Szymon Ruta (syn Heronima Ruty, założyciela Polsatu), za marketing – Beata Białkowska, za IT – Jarosław Chudziak, za obsługę klienta – Grzegorz Sandel, a utrzymanie klienta – Piotr Skrzypczak. Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, który będzie również wiceprezesem Polkomtelu, powiedział, że integracja nie wiąże się ze zwolnieniami.
Zanim Plus i Cyfrowy Polsat będą mogły formalnie się połączyć, platforma satelitarna musi przygotować i złożyć prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. ?– Mamy nadzieję na realizację transakcji zgodnie z ogłoszonym harmonogramem – powiedział Libicki.
Firmy z portfela Zygmunta Solorza-Żaka już wcześniej współpracowały w kilku projektach. Wspierały się, oferując usługi siostrzanej firmy klientom. Wczoraj firmy ogłosiły wspólny program lojalnościowy dla klientów – Smart Dom – wspierany kampanią reklamową z udziałem pary aktorów: Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.