Reklama

Gemius i PBI: ciasteczkowej apokalipsy nie będzie

Firma badająca ruch w serwisach internetowych, Gemius, przedstawiła harmonogram wdrożenia nowego narzędzia pomiaru widowni w sieci. To odpowiedź na rewolucję szykowaną przez Google.

Publikacja: 30.01.2024 15:57

Gemius przedstawił harmonogram wdrożenia nowego narzędzia pomiaru widowni w sieci

Gemius przedstawił harmonogram wdrożenia nowego narzędzia pomiaru widowni w sieci

Foto: AdobeStock

Zbliża się duża zmiana na rynku reklamy internetowej. Chodzi o zapowiadane przez Google wyłączenie tzw. ciasteczek podmiotów trzecich (third party cookies) w należącej do tego Big Techu przeglądarce Chrome. Third party cookies to, w uproszczeniu, pliki śledzące użytkowników, zawierające dane o działaniach internauty w sieci, powstałe w innej domenie internetowej niż ta, na której internauta jest w danym momencie.

Google zwlekał 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama