Reklama

Gemius i PBI: ciasteczkowej apokalipsy nie będzie

Firma badająca ruch w serwisach internetowych, Gemius, przedstawiła harmonogram wdrożenia nowego narzędzia pomiaru widowni w sieci. To odpowiedź na rewolucję szykowaną przez Google.

Publikacja: 30.01.2024 15:57

Gemius przedstawił harmonogram wdrożenia nowego narzędzia pomiaru widowni w sieci

Gemius przedstawił harmonogram wdrożenia nowego narzędzia pomiaru widowni w sieci

Foto: AdobeStock

Zbliża się duża zmiana na rynku reklamy internetowej. Chodzi o zapowiadane przez Google wyłączenie tzw. ciasteczek podmiotów trzecich (third party cookies) w należącej do tego Big Techu przeglądarce Chrome. Third party cookies to, w uproszczeniu, pliki śledzące użytkowników, zawierające dane o działaniach internauty w sieci, powstałe w innej domenie internetowej niż ta, na której internauta jest w danym momencie.

Google zwlekał 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama