Reklama
Rozwiń
Reklama

Gemius i PBI: ciasteczkowej apokalipsy nie będzie

Firma badająca ruch w serwisach internetowych, Gemius, przedstawiła harmonogram wdrożenia nowego narzędzia pomiaru widowni w sieci. To odpowiedź na rewolucję szykowaną przez Google.

Publikacja: 30.01.2024 15:57

Gemius przedstawił harmonogram wdrożenia nowego narzędzia pomiaru widowni w sieci

Gemius przedstawił harmonogram wdrożenia nowego narzędzia pomiaru widowni w sieci

Foto: AdobeStock

Zbliża się duża zmiana na rynku reklamy internetowej. Chodzi o zapowiadane przez Google wyłączenie tzw. ciasteczek podmiotów trzecich (third party cookies) w należącej do tego Big Techu przeglądarce Chrome. Third party cookies to, w uproszczeniu, pliki śledzące użytkowników, zawierające dane o działaniach internauty w sieci, powstałe w innej domenie internetowej niż ta, na której internauta jest w danym momencie.

Google zwlekał 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama