„Rzeczpospolita” z nową ofertą dla prenumeratorów na 2023 rok

We wtorek, 8 listopada, „Rzeczpospolita” zaprezentowała nową ofertę dla prenumeratorów na kolejny rok. W niej m.in. książki z obszarów prawnopodatkowych, newslettery oraz specjalistyczne poradniki m.in. z zakresu podatków, Polskiego Ładu czy prowadzenia biznesu w czasach kryzysu.

Publikacja: 08.11.2022 09:52

„Rzeczpospolita” z nową ofertą dla prenumeratorów na 2023 rok

Foto: Gremi Media SA

„Rzeczpospolita” opublikowała bogatą ofertę prenumeraty dla profesjonalistów. Jak co roku nie zabraknie rzetelnej i pogłębionej wiedzy z zakresu ekonomii, biznesu oraz prawa.

Oprócz m.in. specjalistycznych tygodników, weekendowego wydania „Plus Minus”, tematycznych poradników oraz fachowych książek, w ofercie pojawiły się nowości. Mowa o czterech poradnikach ukazujących się raz w tygodniu: „Rzecz o inflacji", „Polski Ład w praktyce”, „Praca zdalna”, a także „Administracja i samorząd". Kolejną nowością jest poradnik „Biznes” – dodatek z obszaru przedsiębiorczości i biznesu.

Czytaj więcej

"Rzeczpospolita" wciąż najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym

- To, co staramy się zaoferować w prenumeracie, tradycyjnie uwzględnia najważniejsze, bieżące potrzeby naszych odbiorców. Naszym celem jest dostarczanie skutecznych narzędzi i wiarygodnych informacji, które pozwalają na rozwiązywanie problemów, z którymi muszą się oni mierzyć na co dzień. Stąd w ofercie pojawiły się nowe pozycje takie jak „Rzecz o inflacji”, poradniki poświęcone telepracy i rozliczeniom związanym z pierwszym rokiem obowiązywania Polskiego Ładu, bezpieczeństwu w firmie. Zarówno w przypadku prenumeraty, jak i naszej oferty cyfrowej staramy się być jak najbliżej tego, czym żyją nasi prenumeratorzy i subskrybenci. Jestem przekonany, że w ten sposób nasi odbiorcy zyskują stały dostęp do sprawdzonego, rzetelnego i szybko reagującego na bieżące wydarzenia oraz zmiany gospodarcze i prawne źródła informacji, analiz i komentarzy – wyjaśnia Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy.

Pełna oferta dostępna jest na stronie www.prenumerata.rp.pl.

Prezentacji oferty towarzyszy kampania produktowa realizowana pod hasłem „Najcenniejsza wiedza, to ta specjalistyczna”. Działania marketingowe obejmują kampanię m.in. w mediach własnych („Rzeczpospolita”, „Parkiet”) oraz zewnętrznych (m.in. RMF, EUROZET, RASP, Burda, Cityboard).

Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

„Rzeczpospolita” to jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. Od wielu lat znajduje się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu IMM we wrześniu „Rzeczpospolita” była cytowana przez dziennikarzy innych redakcji 1760 razy.

Gremi Media S.A. wydaje m.in. dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport” i ich serwisy internetowe: rp.pl, parkiet.com, sportdziennik.com. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk S.A. oraz KancelarieRP sp. z o.o.

„Rzeczpospolita” opublikowała bogatą ofertę prenumeraty dla profesjonalistów. Jak co roku nie zabraknie rzetelnej i pogłębionej wiedzy z zakresu ekonomii, biznesu oraz prawa.

Oprócz m.in. specjalistycznych tygodników, weekendowego wydania „Plus Minus”, tematycznych poradników oraz fachowych książek, w ofercie pojawiły się nowości. Mowa o czterech poradnikach ukazujących się raz w tygodniu: „Rzecz o inflacji", „Polski Ład w praktyce”, „Praca zdalna”, a także „Administracja i samorząd". Kolejną nowością jest poradnik „Biznes” – dodatek z obszaru przedsiębiorczości i biznesu.

Pozostało 80% artykułu
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane