Reklama

"Rzeczpospolita" wciąż najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym

Liderem zestawienia opiniotwórczych tytułów prasowych niezmiennie pozostaje "Rzeczpospolita" — we wrześniu z wynikiem 1,7 tys. cytowań. Wśród wszystkich mediów dziennik wydawany przez Gremi Media jest na podium, zajmując trzecie miejsce – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), który jest autorem badania.

Publikacja: 13.10.2022 17:02

"Rzeczpospolita" wciąż najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym

Foto: Gremi Media SA

Wśród tytułów prasowych na miejscu drugim, z awansem o trzy pozycje, jest Gazeta Wyborcza (1,4 tys. wzmianek). Podium zamyka Super Express, cytowany w ubiegłym miesiącu ponad 1,2 razy.

Foto: Instytut Monitorowania Mediów

"Rzeczpospolita" jest również na pierwszym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomiczno–biznesowym. Kolejne miejsca zajmują "Dziennik Gazeta Prawna", "Puls Biznesu", "Forbes" i "Parkiet".

Foto: Instytut Monitorowania Mediów

Na pozycję lidera w ogólnym zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce powraca RMF FM. Na stację dziennikarze innych mediów powoływali się we wrześniu prawie 2,3 tys. razy Na drugim miejscu znajduje się Wirtualna Polska z liczbą prawie 1,9 tys. odwołań w innych tytułach, a podium zamyka dziennik "Rzeczpospolita", który w ubiegłym miesiącu cytowano ponad 1,7 tys. razy.

Reklama

Foto: Instytut Monitorowania Mediów

W zestawieniu TOP 15 najczęściej cytowanych tytułów mediowych w kraju niezmiennie największy udział ma prasa — 33 proc. Po 27 proc. udziału w rankingu ogólnym mają telewizja oraz portale internetowe.

Foto: Instytut Monitorowania Mediów

Najmniejszy udział w podziale na typ mediów, bo zaledwie 13 proc., mają stacje radiowe.

Wśród tytułów prasowych na miejscu drugim, z awansem o trzy pozycje, jest Gazeta Wyborcza (1,4 tys. wzmianek). Podium zamyka Super Express, cytowany w ubiegłym miesiącu ponad 1,2 razy.

"Rzeczpospolita" jest również na pierwszym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomiczno–biznesowym. Kolejne miejsca zajmują "Dziennik Gazeta Prawna", "Puls Biznesu", "Forbes" i "Parkiet".

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama