Reklama
Rozwiń
Reklama

Pracownicy „Vogue” szykują strajk. Najważniejsze wydanie w roku zagrożone

Wrześniowe wydanie magazynu „Vogue”, najbardziej dochodowe, bo jest w nim bardzo dużo reklam, jest zagrożone. Pracownicy „Vogue” szykują się do strajku. Chcą więcej pieniędzy, bo inflacja zjada ich zarobki. I lepszych warunków zatrudnienia.

Publikacja: 07.08.2022 15:32

Pracownicy „Vogue” szykują strajk. Najważniejsze wydanie w roku zagrożone

Foto: Adobe Stock

Nie jest to pierwszy protest pracowników tego najbardziej prestiżowego magazynu modowo-lifestylowego na świecie. Rok temu zgromadzili się pod nowojorską rezydencją Anny Wintour z hasłem „The bosses wear Prada, the workers wear nada” (czyli „Szefowie noszą Pradę, pracownicy nic”). Była to aluzja do słynnego filmu „Diabeł ubiera się u Prady”, w którym Meryl Streep jako szefowa magazynu modowego „Runaway” brawurowo zagrała rolę Anny Wintour.

Wrześniowe wydanie „Vogue” zazwyczaj ma kilkaset stron i pokazuje czytelniczkom, jak powinny ubierać się nadchodzącej jesieni. Jest ono tak ważne, wręcz kultowe, że powstał nawet dokument o tym, jak jest ono przygotowywane. Już samo zdobycie kontraktu reklamowego w tym wydaniu jest dla ogłoszeniodawców wielkim sukcesem.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama