Reklama

Pracownicy „Vogue” szykują strajk. Najważniejsze wydanie w roku zagrożone

Wrześniowe wydanie magazynu „Vogue”, najbardziej dochodowe, bo jest w nim bardzo dużo reklam, jest zagrożone. Pracownicy „Vogue” szykują się do strajku. Chcą więcej pieniędzy, bo inflacja zjada ich zarobki. I lepszych warunków zatrudnienia.

Publikacja: 07.08.2022 15:32

Pracownicy „Vogue” szykują strajk. Najważniejsze wydanie w roku zagrożone

Foto: Adobe Stock

Nie jest to pierwszy protest pracowników tego najbardziej prestiżowego magazynu modowo-lifestylowego na świecie. Rok temu zgromadzili się pod nowojorską rezydencją Anny Wintour z hasłem „The bosses wear Prada, the workers wear nada” (czyli „Szefowie noszą Pradę, pracownicy nic”). Była to aluzja do słynnego filmu „Diabeł ubiera się u Prady”, w którym Meryl Streep jako szefowa magazynu modowego „Runaway” brawurowo zagrała rolę Anny Wintour.

Wrześniowe wydanie „Vogue” zazwyczaj ma kilkaset stron i pokazuje czytelniczkom, jak powinny ubierać się nadchodzącej jesieni. Jest ono tak ważne, wręcz kultowe, że powstał nawet dokument o tym, jak jest ono przygotowywane. Już samo zdobycie kontraktu reklamowego w tym wydaniu jest dla ogłoszeniodawców wielkim sukcesem.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama