Wideo w internecie. Płynny świat współczesnych mediów

W ubiegłym roku portale coraz agresywniej szukały przychodów, konkurując z telewizjami. Na wideo w internecie stawiają też wydawcy kojarzeni głównie z prasą.

Aktualizacja: 01.01.2017 19:21 Publikacja: 01.01.2017 19:13

Foto: 123RF

Dwie największe grupy internetowe w Polsce – Wirtualna Polska i Onet – coraz chętniej sięgają po formaty telewizyjne znane widzom małego ekranu.

– Z naszych badań wynika, że dla wielu osób portale są wciąż gdzieś pomiędzy telewizją, prasą i internetem. Dlatego nasze rozwiązania czerpią zarówno z rynku internetowego, jak i telewizyjnego. Wielu naszych dziennikarzy, których widzowie znają z telewizji, prowadzi u nas swoje nowe, internetowe programy – powiedział „Rzeczpospolitej" Aleksander Kutela, prezes Grupy Onet. Jak dodał, zapożyczone z modelu telewizyjnego stałe, regularne pory emisji „nie przeszkadzają, a dla wielu osób są wręcz odpowiedzią na ich przyzwyczajenie z rynku telewizyjnego".

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie