Aktualizacja: 11.04.2017 09:42 Publikacja: 11.04.2017 09:35
Foto: T-Bull
Wrocławskie studio działa na rynku gier mobilnych, a ten szybko rośnie – w 2016 r. osiągnął wartość 36,9 mld dol., przebijając zarówno rynek konsolowy, jak i PC. W gry mobilne grają setki milionów użytkowników na całym świecie. Jak wynika z najnowszego raportu agencji badawczej Newzoo, posiadacze smartfonów i tabletów na gry wydają więcej pieniędzy niż ci konsolowi czy pecetowi.
Sumarycznie, globalny rynek gier wideo w 2016 r. osiągnął wartość 99,6 mld dol. (z czego tablety i telefony komórkowe stanowiły 37 proc. całkowitych wydatków. - Rynek gier mobilnych to najszybciej rozwijająca się kategoria rynku gier wideo. Użytkownicy smartfonów i tabletów coraz chętniej i coraz częściej decydują się na zakup gier oraz dodatkowego kontentu w m.in. bardzo popularnych grach free-to-play. Możemy potwierdzić te dane na własnym przykładzie. W wydaną na przełomie listopada i grudnia ubiegłego roku produkcję Moto Rider GO zagrało już kilkanaście milionów graczy z przyrostem na poziomie około 100 tysięcy nowych użytkowników każdego dnia - podkreśla Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i prezes studia T-Bull.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas