Polskie studio z prawie 223 mln pobrań gier

T-Bull notuje kolejny dobry miesiąc pod względem liczby pobrań, których skumulowana liczba do końca marca 2017 r. wyniosła prawie 223 mln.

Aktualizacja: 11.04.2017 09:42 Publikacja: 11.04.2017 09:35

Polskie studio z prawie 223 mln pobrań gier

Foto: T-Bull

Wrocławskie studio działa na rynku gier mobilnych, a ten szybko rośnie – w 2016 r. osiągnął wartość 36,9 mld dol., przebijając zarówno rynek konsolowy, jak i PC. W gry mobilne grają setki milionów użytkowników na całym świecie. Jak wynika z najnowszego raportu agencji badawczej Newzoo, posiadacze smartfonów i tabletów na gry wydają więcej pieniędzy niż ci konsolowi czy pecetowi.

Sumarycznie, globalny rynek gier wideo w 2016 r. osiągnął wartość 99,6 mld dol. (z czego tablety i telefony komórkowe stanowiły 37 proc. całkowitych wydatków. - Rynek gier mobilnych to najszybciej rozwijająca się kategoria rynku gier wideo. Użytkownicy smartfonów i tabletów coraz chętniej i coraz częściej decydują się na zakup gier oraz dodatkowego kontentu w m.in. bardzo popularnych grach free-to-play. Możemy potwierdzić te dane na własnym przykładzie. W wydaną na przełomie listopada i grudnia ubiegłego roku produkcję Moto Rider GO zagrało już kilkanaście milionów graczy z przyrostem na poziomie około 100 tysięcy nowych użytkowników każdego dnia - podkreśla Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i prezes studia T-Bull.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie