Reklama

Polskie studio z prawie 223 mln pobrań gier

T-Bull notuje kolejny dobry miesiąc pod względem liczby pobrań, których skumulowana liczba do końca marca 2017 r. wyniosła prawie 223 mln.

Aktualizacja: 11.04.2017 09:42 Publikacja: 11.04.2017 09:35

Polskie studio z prawie 223 mln pobrań gier

Foto: T-Bull

Wrocławskie studio działa na rynku gier mobilnych, a ten szybko rośnie – w 2016 r. osiągnął wartość 36,9 mld dol., przebijając zarówno rynek konsolowy, jak i PC. W gry mobilne grają setki milionów użytkowników na całym świecie. Jak wynika z najnowszego raportu agencji badawczej Newzoo, posiadacze smartfonów i tabletów na gry wydają więcej pieniędzy niż ci konsolowi czy pecetowi.

Sumarycznie, globalny rynek gier wideo w 2016 r. osiągnął wartość 99,6 mld dol. (z czego tablety i telefony komórkowe stanowiły 37 proc. całkowitych wydatków. - Rynek gier mobilnych to najszybciej rozwijająca się kategoria rynku gier wideo. Użytkownicy smartfonów i tabletów coraz chętniej i coraz częściej decydują się na zakup gier oraz dodatkowego kontentu w m.in. bardzo popularnych grach free-to-play. Możemy potwierdzić te dane na własnym przykładzie. W wydaną na przełomie listopada i grudnia ubiegłego roku produkcję Moto Rider GO zagrało już kilkanaście milionów graczy z przyrostem na poziomie około 100 tysięcy nowych użytkowników każdego dnia - podkreśla Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i prezes studia T-Bull.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama