Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Rober Łapiński: W Polsce powstaje sporo gier, w tym dużo słabych

Produkcja gier wideo to ciężka praca i częściej niż rzadziej kończy się porażką – mówi Rober Łapiński, wydawca pisma Pixel, organizator jednych z największych targów gier w Polsce Pixel Heaven, ekspert rynku, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 27.08.2018 13:40 Publikacja: 27.08.2018 13:10

#RZECZoBIZNESIE: Rober Łapiński: W Polsce powstaje sporo gier, w tym dużo słabych

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznał, że na targach Gamescom 2018 w Kolonii Polska była dobrze widoczna. - Dzięki fundacji Indie Games Polska zorganizowano duże wspólne stoisko niezależnych twórców gier. Oczywiście giganci jak CD Projekt mieli swoje własne stoiska - mówił Łapiński.

Podkreślił, że nie jesteśmy jeszcze światową potęgą w grach, ale w skali Europy rozwijamy się bardzo dynamicznie. - Światową potęgą są Stany Zjednoczone, Francja czy Niemcy. My jesteśmy zaraz za nimi. Z roku na rok powstaje coraz więcej, szczególnie mniejszych, polskich studiów – tłumaczył.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama