Jakość kosztuje

Od stycznia "Rzeczpospolita" i "Parkiet" poszerzają ofertę w Internecie. Jednocześnie wprowadzamy opłaty za unikalne i eksperckie treści

Publikacja: 06.11.2011 19:50

Jakość kosztuje

Foto: Fotorzepa, Rob Robert Gardziński

Wydająca te tytuły Presspublica, idąc za przykładem największych dochodowych wydawców na świecie, wprowadzi jednolity system opłat za ekskluzywne treści umieszczane na swoich portalach. Jedynie prenumeratorzy otrzymają wolny dostęp do wszystkich dotychczasowych serwisów, archiwum oraz nowych, specjalistycznych tytułów i programów w ramach swoich pakietów.

ekonomia24.pl


Coraz więcej czytelników gazet w sieci

Od nowego roku wprowadzone zostaną bramki do pobierania opłat za ekskluzywne treści zamieszczane na portalach

rp.pl

,

ekonomia24.pl

i

parkiet.com

. Dzięki temu możliwe będzie wzbogacenie internetowej oferty dla stałych czytelników o dodatkowe treści, rozbudowany serwis wideo, a także nowe odsłony specjalistycznych serwisów prawnych i ekonomicznych. Pojawią się także ekskluzywne projekty przygotowywane z myślą o użytkownikach iPadów i innych urządzeń mobilnych.

Wydająca te tytuły Presspublica, idąc za przykładem największych dochodowych wydawców na świecie, wprowadzi jednolity system opłat za ekskluzywne treści umieszczane na swoich portalach. Jedynie prenumeratorzy otrzymają wolny dostęp do wszystkich dotychczasowych serwisów, archiwum oraz nowych, specjalistycznych tytułów i programów w ramach swoich pakietów.

ekonomia24.pl

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie