Kilkadziesiąt firm zainteresowanych prawami do nadawania rozgrywek Ekstraklasy

Nabywców telewizyjnych praw na kolejne sześć sezonów wynajęta przez Ekstraklasę SA firma chce wybrać jeszcze w tym kwartale. Możliwe są niespodzianki.

Publikacja: 25.01.2015 18:10

Kilkadziesiąt firm zainteresowanych prawami do nadawania rozgrywek Ekstraklasy

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak now Piotr Nowak

We wrześniu, gdy udziałowcy Ekstraklasy podpisali umowę z agencją mediową MP & Silva, która wspólnie z zarządem negocjuje sprzedaż krajowych i międzynarodowych praw mediowych Ekstraklasy na kolejnych sześć sezonów (do sezonu 2020/2021 włącznie). Roberto Dalmiglio, dyrektor handlowy MP & Silva zapowiadał, że do wyboru ich właścicieli może dojść już na przełomie roku. Negocjacje wciąż jednak trwają.

– 17 listopada ogłosiliśmy przetarg i do pierwszej połowy grudnia czekaliśmy na oferty od zainteresowanych firm. To grono tworzyło łącznie kilkadziesiąt podmiotów – mówi Bogusław Biszof, prezes Ekstraklasy SA. Jak dodaje, zapewne gdyby wtedy wpłynęła jakaś oferta, np. dwukrotnie przebijającą pozostałych konkurentów prawdopodobne byłoby, że do końca grudnia negocjacje zostałyby zakończone. – Jest jednak tak jak można było przypuszczać. Te oferty są wyrównane. Przed Świętami wybraliśmy więc z grona zainteresowanych węższą grupę firm, które złożyły najatrakcyjniejsze oferty i teraz prowadzimy z nimi indywidualne negocjacje – dodaje.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć