Reklama
Rozwiń
Reklama

Kilkadziesiąt firm zainteresowanych prawami do nadawania rozgrywek Ekstraklasy

Nabywców telewizyjnych praw na kolejne sześć sezonów wynajęta przez Ekstraklasę SA firma chce wybrać jeszcze w tym kwartale. Możliwe są niespodzianki.

Publikacja: 25.01.2015 18:10

Kilkadziesiąt firm zainteresowanych prawami do nadawania rozgrywek Ekstraklasy

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak now Piotr Nowak

We wrześniu, gdy udziałowcy Ekstraklasy podpisali umowę z agencją mediową MP & Silva, która wspólnie z zarządem negocjuje sprzedaż krajowych i międzynarodowych praw mediowych Ekstraklasy na kolejnych sześć sezonów (do sezonu 2020/2021 włącznie). Roberto Dalmiglio, dyrektor handlowy MP & Silva zapowiadał, że do wyboru ich właścicieli może dojść już na przełomie roku. Negocjacje wciąż jednak trwają.

– 17 listopada ogłosiliśmy przetarg i do pierwszej połowy grudnia czekaliśmy na oferty od zainteresowanych firm. To grono tworzyło łącznie kilkadziesiąt podmiotów – mówi Bogusław Biszof, prezes Ekstraklasy SA. Jak dodaje, zapewne gdyby wtedy wpłynęła jakaś oferta, np. dwukrotnie przebijającą pozostałych konkurentów prawdopodobne byłoby, że do końca grudnia negocjacje zostałyby zakończone. – Jest jednak tak jak można było przypuszczać. Te oferty są wyrównane. Przed Świętami wybraliśmy więc z grona zainteresowanych węższą grupę firm, które złożyły najatrakcyjniejsze oferty i teraz prowadzimy z nimi indywidualne negocjacje – dodaje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama