Reklama
Rozwiń
Reklama

Google uderza w polskie firmy

Amerykański gigant na rynku wyszukiwarek internetowych ogłosił, że zmienia swoją politykę związaną z pozycjonowaniem.

Publikacja: 27.02.2015 15:18

Google uderza w polskie firmy

Foto: Bloomberg

Od 21 kwietnia firmy, które nie mają stron w wersji na urządzenia mobilne, czyli przystosowanych do wyświetlania na ekranach smartfonów i tabletów, znajdą się niżej w wynikach wyszukiwania niż te, które działają już w tzw. segmencie m-commerce. To – z punktu widzenia polskich przedsiębiorców – prawdziwa rewolucja. Wiele rodzimych firm, choć dysponuje własną stroną www, nie ma wersji mobilnej. To segment, który w naszym kraju mocno kuleje. Jeśli zatem krajowe spółki szybko nie dostosują się do nowych reguł Google'a, nie pojawią się na pierwszej stronie wyszukiwarki. A to oznacza, że przestaną być w ogóle widoczne online. – Nie oszukujmy się, prawie nikt nie zagląda co jest na drugiej, czy trzeciej stronie wyników wyszukiwania – mówi Maciej Lewiński, ekspert z firmy iSurvival.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama