Aktualizacja: 09.03.2017 14:57 Publikacja: 09.03.2017 14:00
Foto: 123rf.com
Rynek płatnej telewizji w Polsce uważany jest za prawie nasycony. To dlatego telewizje kablowe, aby nie walczyć na obniżki cen za telewizję, od kilku lat walczą o klientów między sobą oraz z niegdyś tradycyjnymi operatorami telefonii stacjonarnej przy pomocy dodatkowych usług.
Najważniejszą taką usługą jest dziś szerokopasmowy dostęp do Internetu, co potwierdzają dane zawarte w raporcie opublikowanym podczas Cable Congress w Brukseli. W Europie operatorzy kablowi rosną właśnie dzięki usłudze dostępu do sieci.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas