Reklama
Rozwiń
Reklama

Disney w tarapatach. Dzieci się „wylogowują”

Przesunięcie zainteresowania młodych odbiorców w kierunku Internetu oraz brak ewidentnych hitów sprawiają, że maleje widownia w disneyowskich kanałach, zorientowanych na młodszego widza. Tych samych, które ledwie kilka lat temu wykreowały tak znane gwiazdy popkultury, jak Miley Cyrus, Zac Efron czy Selena Gomez.

Aktualizacja: 11.07.2017 13:41 Publikacja: 11.07.2017 13:18

Hannah Montana, w której rolę wcieliła się Miley Cyrus, była jeszcze do niedawna wielkim hitem

Hannah Montana, w której rolę wcieliła się Miley Cyrus, była jeszcze do niedawna wielkim hitem

Foto: www.disney.com

Zaciekła walka kanałów sportowych o zaadoptowanie się w krajobrazie błyskawicznie zmieniających się mediów przyciąga dużą uwagę inwestorów i analityków. Tymczasem badania Nielsena wskazują również na znaczący spadek popularności największych dotąd przebojów kierowanych do dzieci, nastolatków i młodzieży nadawanych na Disney Channel i Freeform.

Według firmy konsultingowej SNL Kagan, każdy z tych dwóch kanałów stracił około czterech milionów abonentów w ciągu ostatnich trzech lat. Przyczyny są dwojakie: brak przebojowych programów oraz coraz szerszy odpływ widzów tradycyjnej telewizji ku bardziej wyrafinowanej ofercie cyfrowej.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama