Reklama

Disney w tarapatach. Dzieci się „wylogowują”

Przesunięcie zainteresowania młodych odbiorców w kierunku Internetu oraz brak ewidentnych hitów sprawiają, że maleje widownia w disneyowskich kanałach, zorientowanych na młodszego widza. Tych samych, które ledwie kilka lat temu wykreowały tak znane gwiazdy popkultury, jak Miley Cyrus, Zac Efron czy Selena Gomez.

Aktualizacja: 11.07.2017 13:41 Publikacja: 11.07.2017 13:18

Hannah Montana, w której rolę wcieliła się Miley Cyrus, była jeszcze do niedawna wielkim hitem

Hannah Montana, w której rolę wcieliła się Miley Cyrus, była jeszcze do niedawna wielkim hitem

Foto: www.disney.com

Zaciekła walka kanałów sportowych o zaadoptowanie się w krajobrazie błyskawicznie zmieniających się mediów przyciąga dużą uwagę inwestorów i analityków. Tymczasem badania Nielsena wskazują również na znaczący spadek popularności największych dotąd przebojów kierowanych do dzieci, nastolatków i młodzieży nadawanych na Disney Channel i Freeform.

Według firmy konsultingowej SNL Kagan, każdy z tych dwóch kanałów stracił około czterech milionów abonentów w ciągu ostatnich trzech lat. Przyczyny są dwojakie: brak przebojowych programów oraz coraz szerszy odpływ widzów tradycyjnej telewizji ku bardziej wyrafinowanej ofercie cyfrowej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Nowy sklep.rp.pl od „Rzeczpospolitej”: magazyny i poradniki z dostawą InPost
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama