Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2017 19:41 Publikacja: 19.09.2017 19:41
Foto: 123RF
Z najnowszych prognoz firmy doradczej PwC wynika, że na koniec tego roku polski rynek mediów i rozrywki będzie wart prawie 10,1 mld dol., a w 2021 roku dobije do prawie 11,5 mld dol. Każdego roku ma rosnąć średnio o 3,3 proc. (wolniej niż rynek światowy z jego 4,2-proc. wzrostem). Nie będzie się to już jednak działo za sprawą największego medium, jakim jeszcze ciągle jest telewizja, dla której szacunki reklamowego wzrostu są bardzo skromne (0,8 proc. średniorocznego wzrostu między 2017 a 2021 r.). Stanie się tak m.in. z powodu możliwego ograniczenia reklam leków bez recepty oraz przewidywanego uchwalenie w Polsce nowego prawa dotyczącego koncentracji kapitału w mediach.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Warner Bros. Discovery, właściciel CNN, a w Polsce TVN, kolejny raz w ciągu kilkunastu miesięcy jest na językach...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Martin Śliwa został uhonorowany tytułem dziennikarza roku branży techniki motoryzacyjnej: Trade Press Award 2025.
Po trzech kwartałach frekwencja w polskich kinach jest niższa niż rok temu. IV kwartał miał diametralnie zmienić...
Minimum 300 mln zł rocznie kosztować będzie państwo wdrożenie przepisów przyjętej przez rząd nowelizacji ustawy...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas