YouTube wykorzysta więcej danych osobowych

Google ogłosił nową politykę wyświetlania reklam na YouTube. Mają być jeszcze bardziej dopasowane do użytkownika, a tym samym będą korzystać z kolejnych danych osobowych.

Aktualizacja: 30.09.2017 11:20 Publikacja: 29.09.2017 19:09

YouTube wykorzysta więcej danych osobowych

Foto: Bloomberg

Na oficjalnym blogu Google Diya Jolly z działu ds. monetyzacji filmów w YouTube zapowiedziała wprowadzenie kilku zmian w reklamowej polityce serwisu. Wszystkie mają służyć zwiększaniu świadomości marek i częstszej reakcji na reklamy.

Przede wszystkim uruchomiona zostanie technologia kierowania reklam według zainteresowań odbiorców. Do tej pory reklamodawcy mogli korzystać z historii zapytań w wyszukiwarce Google. Teraz dochodzą do tego wyszukiwania miejsc w Google Maps, a nawet historia aplikacji zainstalowanych na smartfonie.

Pozostało 82% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie