– Ale chuda! – mówi kobieta, która patrzy na zgrabną blondynkę, a w ręku trzyma ogromny talerz klusek. W tym momencie odzywa się lektor: – Chcesz schudnąć? Jedz mniej.
Ale co zrobić, kiedy nie można się powstrzymać? Lektor twierdzi, że trzeba zastosować suplement diety Goodbye Appetite. Blondynka nakłada na talerz ziarenko zielonego groszku. Pije specyfik i mówi: – Już jestem syta.
A lektor ogłasza: – Zamień kluseczki na figurę laseczki!
To jeden ze spotów nominowanych przez internautów do tytułu najgorszej reklamy roku 2011 w konkursie Chamlet. Na Facebooku, gdzie można zobaczyć wszystkie nominowane spoty i billboardy, komentują: "Cudeńko. A zwłaszcza ziarenko grochu za cały posiłek. No i ta dziarska "kluseczka""; "Laseczki nie zanotowałem żadnej".
Plebiscyt organizuje Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego. Są cztery kategorie: reklama prasowa, telewizyjna, zewnętrzna i społeczno-polityczna.