Kampania społeczna ma zmienić stosunek wierzących do społeczności LGBT

Teologowie i katoliccy publicyści zaangażowali się w kampanię społeczną, która ma zmienić nastawienie osób wierzących do społeczności LGBT.

Aktualizacja: 06.09.2016 13:28 Publikacja: 05.09.2016 19:17

Tęcza na pl. Zbawiciela w Warszawie kilka razy była podpalana przez przeciwników ruchu LGBT.

Tęcza na pl. Zbawiciela w Warszawie kilka razy była podpalana przez przeciwników ruchu LGBT.

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Dwie dłonie w braterskim uścisku, jedna opleciona różańcem, a druga tęczową opaską – tak będzie wyglądał każdy z kilkuset billboardów, które w tym tygodniu zawisną w całej Polsce. Będą elementem akcji „Przekażmy sobie znak pokoju", pierwszej tego typu w Polsce i jednej z niewielu w Europie.

Jej organizatorami są Kampania przeciw Homofobii, Stowarzyszenie Tolerado oraz Wiara i Tęcza. Ta ostatnia jest grupą chrześcijan będących gejami, lesbijkami, osobami biseksualnymi i transpłciowymi. Zasłynęła podczas Światowych Dni Młodzieży organizacją Przystani Pielgrzyma LGBT.

Pozostało 87% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Na wojsko trzeba wydawać więcej