Sondaż: Kogo kolą w oczy billboardy na temat zmian w sądownictwie

Państwowe spółki powinny finansować kampanię promującą forsowane przez PiS zmiany w sądownictwie? Polacy nie mają wątpliwości – pokazał sondaż SW Research dla serwisu rp.pl.

Aktualizacja: 18.09.2017 10:52 Publikacja: 18.09.2017 00:01

Sondaż: Kogo kolą w oczy billboardy na temat zmian w sądownictwie

Foto: materiały prasowe

Kampanią "Sprawiedliwe sądy" prowadzoną przez Polską Fundację Narodową zajmie się w poniedziałek Państwowa Komisja Wyborcza, która sprawdzi, jak prowadzona za pomocą billboardów i spotów akcja ma się do przepisów o partiach politycznych i ich finansowaniu. W związku z tym przypominamy nasz sondaż z 14 września.

Tydzień temu „Rzeczpospolita” ujawniła plany kosztującej 19 mln zł kampanii informacyjnej na temat reformy sądownictwa.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Materiał Promocyjny
Szukasz studiów z przyszłością? Ten kierunek nie traci na znaczeniu
Kraj
Ruszyło śledztwo w sprawie Centrum Niemieckiego
Materiał Partnera
Dzień Zwycięstwa według Rosji
Kraj
Najważniejsze europejskie think tanki przyjadą do Polski
Kraj
W ukraińskich Puźnikach odnaleziono szczątki polskich ofiar UPA