Reklama
Rozwiń

Sondaż: Kogo kolą w oczy billboardy na temat zmian w sądownictwie

Państwowe spółki powinny finansować kampanię promującą forsowane przez PiS zmiany w sądownictwie? Polacy nie mają wątpliwości – pokazał sondaż SW Research dla serwisu rp.pl.

Aktualizacja: 18.09.2017 10:52 Publikacja: 18.09.2017 00:01

Sondaż: Kogo kolą w oczy billboardy na temat zmian w sądownictwie

Foto: materiały prasowe

Kampanią "Sprawiedliwe sądy" prowadzoną przez Polską Fundację Narodową zajmie się w poniedziałek Państwowa Komisja Wyborcza, która sprawdzi, jak prowadzona za pomocą billboardów i spotów akcja ma się do przepisów o partiach politycznych i ich finansowaniu. W związku z tym przypominamy nasz sondaż z 14 września.

Tydzień temu „Rzeczpospolita” ujawniła plany kosztującej 19 mln zł kampanii informacyjnej na temat reformy sądownictwa.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Kraj
Metro nie kursuje od Słodowca do stacji Centrum. „Podejrzenie, że coś się pali”
Kraj
Jedyne Centrum Integracji Cudzoziemców na Mazowszu będzie działało w Warszawie
Kraj
Pociągi wracają na trasę M1 po awarii w metrze warszawskim
Kraj
Tęcza powróci na plac Zbawiciela. Projekt wybrano w Budżecie Obywatelskim przy czwartej próbie
Kraj
„Dwie wieże” jeszcze w grze, choć już bez prokurator Ewy Wrzosek