Reklama

Sondaż: Kogo kolą w oczy billboardy na temat zmian w sądownictwie

Państwowe spółki powinny finansować kampanię promującą forsowane przez PiS zmiany w sądownictwie? Polacy nie mają wątpliwości – pokazał sondaż SW Research dla serwisu rp.pl.

Aktualizacja: 18.09.2017 10:52 Publikacja: 18.09.2017 00:01

Sondaż: Kogo kolą w oczy billboardy na temat zmian w sądownictwie

Foto: materiały prasowe

Kampanią "Sprawiedliwe sądy" prowadzoną przez Polską Fundację Narodową zajmie się w poniedziałek Państwowa Komisja Wyborcza, która sprawdzi, jak prowadzona za pomocą billboardów i spotów akcja ma się do przepisów o partiach politycznych i ich finansowaniu. W związku z tym przypominamy nasz sondaż z 14 września.

Tydzień temu „Rzeczpospolita” ujawniła plany kosztującej 19 mln zł kampanii informacyjnej na temat reformy sądownictwa.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Kraj
Rękawice bokserskie z autografem prezydenta Nawrockiego hitem licytacji Marszu Niepodległości
Materiał Płatny
OŚWIADCZENIE
Kraj
Co Norwegowie znaleźli w chińskich autobusach? 18 takich pojazdów wozi warszawiaków
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Kraj
Sikorski: złożyłem zeznania jako poszkodowany w sprawie użycia Pegasusa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama