Reklama
Rozwiń

Booking.com zmieni sposób przedstawiania ofert, rabatów i cen

Po dialogu z Komisją Europejską i krajowymi organami ochrony konsumentów firma Booking.com zobowiązała się do wprowadzenia zmian w sposobie przedstawiania konsumentom ofert, rabatów i cen - informuje Europejskie Centrum Konsumenckie.

Aktualizacja: 03.01.2020 15:28 Publikacja: 03.01.2020 13:50

Booking.com zmieni sposób przedstawiania ofert, rabatów i cen

Foto: Booking.com

mat

- Wszystkie firmy muszą spełniać nasze wysokie standardy prawa konsumenckiego, jeśli chcą prowadzić działalność w UE. Jako liderzy rynku bardzo ważne jest, aby firmy takie jak Booking.com wypełniły swoje obowiązki, zapewniając, że systemy rezerwacji zakwaterowania online są wolne od technik manipulacyjnych, takich jak ukrywanie sponsorów w rankingu, nadmiernego wywierania presji czasowej na użytkownikach lub wprowadzające w błąd rabatów - stwierdził Didier Reynders, komisarz ds. Sprawiedliwości i konsumentów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Prawo w Polsce
Sąd Najwyższy zdecydował. Zwycięstwo Karola Nawrockiego w wyborach zatwierdzone
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono