Spółka Coca-Cola musi dochować należytej staranności w doborze godzin emisji reklam

Reklama telewizyjna napoju Sprite zatytułowana „prawda jest taka, że bez mamy ani rusz", podzieliła zespół orzekający Komisji Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 05.03.2015 09:09 Publikacja: 05.03.2015 08:55

Spółka Coca-Cola musi dochować należytej staranności w doborze godzin emisji reklam

Foto: www.sxc.hu

Ze skargą wystąpił ojciec trzynastolatki, który stwierdził, iż reklama spółki Coca-Cola Poland Services jednoznacznie nakłania młodych ludzi do uprawiania seksu, a nie picia napoju (sygn. akt: K/115/14).

Przedmiotowy spot przedstawiał dwoje młodych ludzi, którzy zaczynają się całować. W momencie, gdy chłopak nie radzi sobie z odpięciem biustonosza, woła na pomoc mamę.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Praca, Emerytury i renty
Zwolnienie z pracy za krytykę LGBTQ i feministek? Zapadł ważny wyrok
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Praca, Emerytury i renty
Część seniorów dostanie w lipcu dwa przelewy. Zasady wypłaty renty wdowiej
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w zasadach przyznawania i wypłaty zasiłku pogrzebowego