Reklama

Spółka Coca-Cola musi dochować należytej staranności w doborze godzin emisji reklam

Reklama telewizyjna napoju Sprite zatytułowana „prawda jest taka, że bez mamy ani rusz", podzieliła zespół orzekający Komisji Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 05.03.2015 09:09 Publikacja: 05.03.2015 08:55

Spółka Coca-Cola musi dochować należytej staranności w doborze godzin emisji reklam

Foto: www.sxc.hu

Ze skargą wystąpił ojciec trzynastolatki, który stwierdził, iż reklama spółki Coca-Cola Poland Services jednoznacznie nakłania młodych ludzi do uprawiania seksu, a nie picia napoju (sygn. akt: K/115/14).

Przedmiotowy spot przedstawiał dwoje młodych ludzi, którzy zaczynają się całować. W momencie, gdy chłopak nie radzi sobie z odpięciem biustonosza, woła na pomoc mamę.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Samorząd i administracja
Znamy wyniki egzaminu na urzędnika mianowanego. „Przełamaliśmy barierę niemożności"
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Konsumenci
Zawieszenie obowiązku spłaty rat z mocy prawa nie zawsze korzystne dla konsumenta
Za granicą
Ryanair nie poleci do Hiszpanii? Szykuje się strajk pracowników. Jest stanowisko przewoźnika
Prawo drogowe
Będzie podwyżka opłat za badania techniczne aut. Wiceminister podał kwotę
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama