Reklama
Rozwiń
Reklama

Spółka Coca-Cola musi dochować należytej staranności w doborze godzin emisji reklam

Reklama telewizyjna napoju Sprite zatytułowana „prawda jest taka, że bez mamy ani rusz", podzieliła zespół orzekający Komisji Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 05.03.2015 09:09 Publikacja: 05.03.2015 08:55

Spółka Coca-Cola musi dochować należytej staranności w doborze godzin emisji reklam

Foto: www.sxc.hu

Ze skargą wystąpił ojciec trzynastolatki, który stwierdził, iż reklama spółki Coca-Cola Poland Services jednoznacznie nakłania młodych ludzi do uprawiania seksu, a nie picia napoju (sygn. akt: K/115/14).

Przedmiotowy spot przedstawiał dwoje młodych ludzi, którzy zaczynają się całować. W momencie, gdy chłopak nie radzi sobie z odpięciem biustonosza, woła na pomoc mamę.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Przełom w sprawie działki pod CPK. Co skłoniło Piotra Wielgomasa do jej zwrotu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama