Reklama
Rozwiń

KER: Kategoryczne twierdzenia w reklamach, powinny być poparte badaniami

Nieuprawnione jest zawieranie kategorycznych twierdzeń w reklamach, które nie zostały poparte badaniami.

Aktualizacja: 20.08.2016 22:20 Publikacja: 20.08.2016 20:40

KER: Kategoryczne twierdzenia w reklamach, powinny być poparte badaniami

Foto: ROL

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy w najnowszej uchwale, rozpatrując skargę Unilever Polska Sp. z o.o.

Jej przedmiotem była reklama telewizyjna szamponu i odżywki do włosów nowej marki Nivea Repair & Targeted Care. W spocie wykorzystano m.in. takie hasła i napisy jak: „włosy precyzyjne zregenerowane, zdrowsze i piękniejsze niż kiedykolwiek wcześniej", „pierwsza tak precyzyjna regeneracja", „zapomnij o regeneracji którą znałaś", „nareszcie przełom".

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców