Reklama

KER: Kategoryczne twierdzenia w reklamach, powinny być poparte badaniami

Nieuprawnione jest zawieranie kategorycznych twierdzeń w reklamach, które nie zostały poparte badaniami.

Aktualizacja: 20.08.2016 22:20 Publikacja: 20.08.2016 20:40

KER: Kategoryczne twierdzenia w reklamach, powinny być poparte badaniami

Foto: ROL

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy w najnowszej uchwale, rozpatrując skargę Unilever Polska Sp. z o.o.

Jej przedmiotem była reklama telewizyjna szamponu i odżywki do włosów nowej marki Nivea Repair & Targeted Care. W spocie wykorzystano m.in. takie hasła i napisy jak: „włosy precyzyjne zregenerowane, zdrowsze i piękniejsze niż kiedykolwiek wcześniej", „pierwsza tak precyzyjna regeneracja", „zapomnij o regeneracji którą znałaś", „nareszcie przełom".

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Tekst Onetu o Grand Hotelu. Są szczegóły procesu Karola Nawrockiego przeciwko portalowi
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Podatki
Od anonimowych donejtów trzeba płacić podatek. Fiskus bez litości dla streamerów
Reklama
Reklama