Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2017 13:01 Publikacja: 15.06.2017 11:50
Foto: 123RF
Spór w sprawie dotyczył obowiązków płatnika PIT w zakresie przychodu uczestników akcji promocyjnych. We wniosku o interpretację spółka wskazała, że świadczy usługi z zakresu e-commerce. W działalności udostępnia handlową platformę internetową umożliwiającą przeprowadzanie przez podmioty zewnętrzne transakcji sprzedaży i zakupu towarów, usług i praw. Spółka wyjaśniła, że organizowane są też różnego rodzaju akcje marketingowe, których celem jest promocja i reklama jej marki przekładająca się na zwiększenie liczby transakcji przeprowadzanych za pośrednictwem platformy i tym samym wzrost jej przychodów. W organizowanych akcjach promocyjnych ich uczestnicy mogą otrzymywać kupony rabatowe uprawniające do określonych kwotowo zniżek przy zakupach towarów za pośrednictwem platformy.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas