Aktualizacja: 03.07.2017 13:59 Publikacja: 03.07.2017 13:59
Katarzyna Górna
Foto: rp.pl
Kiedy już wyjedziemy, a hotel nie będzie spełniał naszych oczekiwań, możemy zgłosić reklamację na miejscu (pilotowi lub rezydentowi), a także po powrocie z wyjazdu (mamy na to 30 dni). W takiej reklamacji możemy domagać się obniżenia ceny wycieczki. Duże biura podróży respektują tzw. tabelę frankfurcką, która określa nieprawidłowości i przypisane do nich procentowo wartości obniżenia ceny.
Katarzyna Górka radziła, aby dowody np. w postaci zdjęć, zbierać już na miejscu. Reklamację możemy zgłosić za pośrednictwem formularza udostępnianego przez biuro podróży, ale też w każdej innej formie (np. mailem). - Ważne, aby zrobić to na piśmie – podkreślała prawniczka.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas