Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2017 13:59 Publikacja: 03.07.2017 13:59
Katarzyna Górna
Foto: rp.pl
Kiedy już wyjedziemy, a hotel nie będzie spełniał naszych oczekiwań, możemy zgłosić reklamację na miejscu (pilotowi lub rezydentowi), a także po powrocie z wyjazdu (mamy na to 30 dni). W takiej reklamacji możemy domagać się obniżenia ceny wycieczki. Duże biura podróży respektują tzw. tabelę frankfurcką, która określa nieprawidłowości i przypisane do nich procentowo wartości obniżenia ceny.
Katarzyna Górka radziła, aby dowody np. w postaci zdjęć, zbierać już na miejscu. Reklamację możemy zgłosić za pośrednictwem formularza udostępnianego przez biuro podróży, ale też w każdej innej formie (np. mailem). - Ważne, aby zrobić to na piśmie – podkreślała prawniczka.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas