Reklama
Rozwiń

Producent nie może wprowadzać klienta w błąd

Wino, którego skład jest niezgodny z deklaracją jakościową producenta, ale nie narusza przepisanych prawem norm nie jest artykułem zafałszowanym.

Aktualizacja: 14.10.2017 16:48 Publikacja: 14.10.2017 13:00

Producent nie może wprowadzać klienta w błąd

Foto: AdobeStock

Spór dotyczył kary za wprowadzenie do obrotu artykułów rolno-spożywczych o niewłaściwej jakości handlowej. Konkretnie chodziło o wino. Kłopoty spółki, która je produkowała zaczęły się po kontroli jakości handlowej fermentowanych napojów winiarskich.

Za dużo cukru

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców