Reklama

Michał Szułdrzyński: Każdy kandydat przed następną debatą musi sobie odpowiedzieć na jedno ważne pytanie

Po debacie w TV Republika każdy kandydat musi odpowiedzieć sobie na pytanie, czy opłaca się brać udział w kolejnych debatach. Niektórym nieobecność może przynieść mniej strat niż nieudany występ.

Aktualizacja: 15.04.2025 14:04 Publikacja: 15.04.2025 09:59

Michał Szułdrzyński: Każdy kandydat przed następną debatą musi sobie odpowiedzieć na jedno ważne pytanie

Foto: Screen z TV Republika

Poniedziałkowym wieczorem telewizja Republika udowodniła, że jest w stanie przyciągnąć prawie wszystkich kandydatów na prezydenta. Zabrakło tylko Magdaleny Biejat, Macieja Maciaka i Rafała Trzaskowskiego. Rozochocona prowadząca debatę od razu ogłosiła, że stacja zamierza zorganizować kolejną. Nic dziwnego, walutą w świecie telewizji jest oglądalność, a dotychczasowe debaty z tego punktu widzenia dla Republiki były darem losu. Ale z każdą kolejną debatą może być gorzej, nie da się dwa razy zrobić takiej samej niespodzianki. W dodatku kandydaci powinni sobie zadać pytanie, czy opłaca im się brać w nich udział i na jakich warunkach.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Komentarze
Artur Bartkiewicz: Jak z CPK trafić do Ikei. Polski wyborca między działką a patelnią
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Komentarze
Bogusław Chrabota: Jarosław Kaczyński chce ludzi od Grzegorza Brauna
Komentarze
Michał Szułdrzyński: Wartości, suwerenność i strach. Jak Tusk i Kaczyński wciąż niepodzielnie rządzą polityczną wyobraźnią
Komentarze
Artur Bartkiewicz: Donald Tusk w roli lustrzanego odbicia Jarosława Kaczyńskiego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Komentarze
Jerzy Haszczyński: Na razie 17 sekund. A co jeśli rosyjskie samoloty będą dłużej nad Litwą
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama