Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Tomasz Polański: Klienci wolą sklepy, które mają blisko

Następuje odpływ klientów od wielkopowierzchniowych obiektów. Bliskość do sklepu jest obecnie bardzo ważna. Klienci migrują z dużych do mniejszych formatów, generalnie ze względu na wygodę – mówi Tomasz Polański, Dyrektor Generalny Eurocash Dystrybucja, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 22.10.2018 12:24

#RZECZoBIZNESIE: Tomasz Polański: Klienci wolą sklepy, które mają blisko

Foto: tv.rp.pl

Duża grupa klientów Eurocash prowadzi duże sklepy, które musiały być zamknięte w niedzielę. - Ta grupa sklepów jest bardzo stabilna – mówił Polański.

- Poza tym ok. 30 proc. naszych klientów to sklepy otwarte w niedzielę. One w tej chwili cechują się mocną dynamiką wzrostową, w granicach kilkunastu procent – ocenił.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama