#RZECZoBIZNESIE: Tomasz Polański: Klienci wolą sklepy, które mają blisko

Następuje odpływ klientów od wielkopowierzchniowych obiektów. Bliskość do sklepu jest obecnie bardzo ważna. Klienci migrują z dużych do mniejszych formatów, generalnie ze względu na wygodę – mówi Tomasz Polański, Dyrektor Generalny Eurocash Dystrybucja, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 22.10.2018 12:24

#RZECZoBIZNESIE: Tomasz Polański: Klienci wolą sklepy, które mają blisko

Foto: tv.rp.pl

Duża grupa klientów Eurocash prowadzi duże sklepy, które musiały być zamknięte w niedzielę. - Ta grupa sklepów jest bardzo stabilna – mówił Polański.

- Poza tym ok. 30 proc. naszych klientów to sklepy otwarte w niedzielę. One w tej chwili cechują się mocną dynamiką wzrostową, w granicach kilkunastu procent – ocenił.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?