Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowy silny gracz chce namieszać w internecie

Na e-zakupy ruszyły też firmy. Z myślą właśnie o nich rusza nowa platforma MerXu, za którą stoi m.in. były prezes Allegro – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Aktualizacja: 18.11.2020 06:16 Publikacja: 17.11.2020 21:00

Nowy silny gracz chce namieszać w internecie

Foto: Adobe Stock

Zakupy firmowe, czyli segment B2B, według szacunków warte są ponad 200 mld zł , to kilka razy więcej niż te dokonywane przez indywidualnych konsumentów. Właśnie na ten kawałek tortu ma chrapkę platforma MerXu, nowy marketplace dla firm, które mogą bezpośrednio kupować od producentów wszelkie potrzebne im towary.

Doświadczona kadra

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama