Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowy silny gracz chce namieszać w internecie

Na e-zakupy ruszyły też firmy. Z myślą właśnie o nich rusza nowa platforma MerXu, za którą stoi m.in. były prezes Allegro – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Aktualizacja: 18.11.2020 06:16 Publikacja: 17.11.2020 21:00

Nowy silny gracz chce namieszać w internecie

Foto: Adobe Stock

Zakupy firmowe, czyli segment B2B, według szacunków warte są ponad 200 mld zł , to kilka razy więcej niż te dokonywane przez indywidualnych konsumentów. Właśnie na ten kawałek tortu ma chrapkę platforma MerXu, nowy marketplace dla firm, które mogą bezpośrednio kupować od producentów wszelkie potrzebne im towary.

Doświadczona kadra

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama