Reklama
Rozwiń

Znów mocny szturm na promocje. Sklepy ostro walczą o klientów

Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nadal jest kiepska i trzeba mocno inwestować w dotarcie do klienta.

Publikacja: 08.05.2025 10:49

Znów mocny szturm na promocje. Sklepy ostro walczą o klientów

Foto: Adobe Stock

Liczba opublikowanych gazetek z promocjami w pierwszym kwartale 2025 r. wzrosła rok do roku o 16,6 proc., podczas gdy przed rokiem spadała o 8,1 proc. – wynika z analizy UCE Research, Hiper-Com Poland i Grupy Blix, którą „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

- Widoczny jest powrót do klasycznych form promocji – po wcześniejszym ograniczeniu kosztów, spowodowanym m.in. inflacją, sieci handlowe mogły pozwolić sobie na intensywniejsze kampanie, w tym również dystrybucję gazetek i e-gazetek – ocenia dr Krzysztof Łuczak z Grupy Blix. - Jednocześnie rosnąca konkurencja na rynku detalicznym sprawia, że firmy coraz częściej sięgają po sprawdzone narzędzia marketingowe. Gazetki promocyjne są tanim, skutecznym i szybkim sposobem na przyciągnięcie klienta – dodaje.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama