Reklama

Znów mocny szturm na promocje. Sklepy ostro walczą o klientów

Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nadal jest kiepska i trzeba mocno inwestować w dotarcie do klienta.

Publikacja: 08.05.2025 10:49

Znów mocny szturm na promocje. Sklepy ostro walczą o klientów

Foto: Adobe Stock

Liczba opublikowanych gazetek z promocjami w pierwszym kwartale 2025 r. wzrosła rok do roku o 16,6 proc., podczas gdy przed rokiem spadała o 8,1 proc. – wynika z analizy UCE Research, Hiper-Com Poland i Grupy Blix, którą „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

- Widoczny jest powrót do klasycznych form promocji – po wcześniejszym ograniczeniu kosztów, spowodowanym m.in. inflacją, sieci handlowe mogły pozwolić sobie na intensywniejsze kampanie, w tym również dystrybucję gazetek i e-gazetek – ocenia dr Krzysztof Łuczak z Grupy Blix. - Jednocześnie rosnąca konkurencja na rynku detalicznym sprawia, że firmy coraz częściej sięgają po sprawdzone narzędzia marketingowe. Gazetki promocyjne są tanim, skutecznym i szybkim sposobem na przyciągnięcie klienta – dodaje.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama