Reklama

Sieci handlowe dalej na wojnie. Biedronka prowadzi na punkty

W ciągu ostatnich 14 miesięcy to największa sieć handlowa w Polsce mogła częściej się pochwalić cenami niższymi niż konkurencja, z Lidlem na czele. Ta firma również, choć rzadziej, była liderem pod względem cen.

Publikacja: 25.03.2025 04:02

Sieci handlowe dalej na wojnie. Biedronka prowadzi na punkty

Foto: Adobe Stock

Wojna cenowa sieci dyskontowych trwa i nic nie wskazuje na to, by prędko miała się zakończyć. Analiza cen koszyka 38 produktów pokazuje, że w ostatnich 14 miesiącach aż w 10 przypadkach był on najtańszy w Biedronce, zaś w 4 wygrywał w tym ujęciu Lidl – wynika z danych firmy ABR SESTA, które jako pierwsza poznała „Rzeczpospolita”. Jednocześnie eksperci podkreślają, że różnice nie są wielkie – w tym czasie wspomniany zestaw produktów kosztował w Biedronce średnio 262,7 zł, a w Lidlu – 277,7 zł. Zatem dzieliło je tylko 15 zł.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Handel
Alkohole w odwrocie. Spada sprzedaż niemal we wszystkich kategoriach
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama