Aktualizacja: 07.06.2024 06:21 Publikacja: 07.06.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Jeden z dystrybutorów produktów dla dzieci podaje, że czołowy operator logistyczny kiedyś miał 300 paczek dziennie z Chin, które trafiały jednym samolotem cargo do Warszawy. Teraz loty są dwa, paczek dziennie jest 1300, z czego tysiąc to zakupy z Temu. – Widzimy to już po obrotach krajowych firm i sklepów. Produkty z Temu są może gorszej jakości, ale tańsze – i to dla konsumentów się liczy – mówi jeden z producentów zabawek.
Aż 90 proc. konsumentów z powodu skoku cen zmieniło sposób robienia codziennych zakupów, na czym zyskały sieci d...
Brytyjski Marks and Spencer nie dość, że długo miał zupełnie zablokowane systemy informatyczne, przez co nie móg...
Rosja złożyła skargę na Unię Europejską w Światowej Organizacji Handlu (WTO). Zrobiła to w dniu rozmów Donalda T...
Na nowo rozpętana przez prezydenta USA Donalda Trumpa wojna celna znacznie pogorszyła nastroje globalnych ekspor...
Do korzystania z AI przy zakupach przyznaje się już 37 proc. konsumentów, blisko o połowę więcej niż rok temu. W...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas