Reklama
Rozwiń
Reklama

Zara. Odejście od „szybkiej mody”, czy szukanie zysku

Podążanie za światową modą i umiarkowane ceny. Za to Zara jest ceniona na rynku i jest marką przynoszącą lwią część zysków Inditexu. To dlaczego w takim razie wprowadza produkty z luksusowych półek?

Publikacja: 03.03.2024 09:53

Zara. Odejście od „szybkiej mody”, czy szukanie zysku

Foto: Hollie Adams/Bloomberg

W salonach Zary coraz częściej pojawiają się produkty drogie, w każdym razie droższe, niż można tam było spotkać dotychczas. Może nie takie same, ale bardzo podobne do tych, jakie do tej pory można było zobaczyć w butikach siostrzanej marki Massimo Dutti. Kaszmirowe swetry, kurtki z zamszu. „Teraz w salonach amerykańskich pojawiły się płaszcze z wełny wielbłądziej po 699 dolarów ”— dziwi się Bloomberg. Zara właśnie postawiła na szybką ekspansję na rynku amerykańskim, gdzie już teraz ma 23. proc. udziałów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama