Internet spadł z wybiegów. Klienci wrócili do tradycyjnych sklepów

W 2023 roku konsumenci w kraju i za granicą więcej wydają na odzież i obuwie w sklepach tradycyjnych niż w internecie. Tak wynika z danych największych polskich detalistów: LPP i CCC.

Publikacja: 16.06.2023 03:00

Internet spadł z wybiegów. Klienci wrócili do tradycyjnych sklepów

Foto: Adobe Stock

Spowolnienie w handlu odzieżą i obuwiem przez internet trwa – wskazują najnowsze dane największych polskich firm specjalizujących się w obrocie tym asortymentem: LPP i CCC.

Zgodnie z rynkiem

Pozostało 96% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?