Reklama

Auchan idzie w ślady Lidla. Papierowe ceny znikają ze sklepowych półek

Sieci przechodzą na elektroniczne etykiety cenowe, które pozwalają nie tylko na oszczędności papieru, ale również ograniczają pomyłki pomiędzy kasą a półką. Zwłaszcza przy ciągle zmienianych promocjach.

Publikacja: 18.05.2023 16:07

Auchan idzie w ślady Lidla. Papierowe ceny znikają ze sklepowych półek

Foto: materiały prasowe

Niedawno o masowych wdrożeniach etykiet elektronicznych informował Lidl, teraz także Auchan wkracza w kolejną fazę ich umieszczania w sklepach. W pół roku od rozpoczęcia fazy testowej w pierwszych trzech sklepach sieć przechodzi do pełnego wdrożenia systemu elektronicznych etykiet cenowych w kolejnych 29 punktach. Projektem objęte zostały sklepy osiedlowe, supermarkety i hipermarkety, w tym flagowy hipermarket Auchan w Piasecznie.

Łącznie do końca lipca br. system będzie funkcjonował w 32 sklepach Auchan, umożliwiając zdalną, systemową aktualizację cen na sklepowych półkach w czasie rzeczywistym. Pozwoli to na zapewnienie klientom zawsze aktualnej informacji o produkcie i jego cenie, przy równoczesnej znaczącej optymalizacji kosztów i zaangażowania obsługi sklepów, w porównaniu z tradycyjnym sposobem wymiany etykiet. Partnerem technologicznym projektu jest firma Hanshow.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Walka o metale ziem rzadkich. Donald Trump spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Unia Europejska w trójce największych partnerów handlowych Rosji
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama