Reklama
Rozwiń
Reklama

Auchan idzie w ślady Lidla. Papierowe ceny znikają ze sklepowych półek

Sieci przechodzą na elektroniczne etykiety cenowe, które pozwalają nie tylko na oszczędności papieru, ale również ograniczają pomyłki pomiędzy kasą a półką. Zwłaszcza przy ciągle zmienianych promocjach.

Publikacja: 18.05.2023 16:07

Auchan idzie w ślady Lidla. Papierowe ceny znikają ze sklepowych półek

Foto: materiały prasowe

Niedawno o masowych wdrożeniach etykiet elektronicznych informował Lidl, teraz także Auchan wkracza w kolejną fazę ich umieszczania w sklepach. W pół roku od rozpoczęcia fazy testowej w pierwszych trzech sklepach sieć przechodzi do pełnego wdrożenia systemu elektronicznych etykiet cenowych w kolejnych 29 punktach. Projektem objęte zostały sklepy osiedlowe, supermarkety i hipermarkety, w tym flagowy hipermarket Auchan w Piasecznie.

Łącznie do końca lipca br. system będzie funkcjonował w 32 sklepach Auchan, umożliwiając zdalną, systemową aktualizację cen na sklepowych półkach w czasie rzeczywistym. Pozwoli to na zapewnienie klientom zawsze aktualnej informacji o produkcie i jego cenie, przy równoczesnej znaczącej optymalizacji kosztów i zaangażowania obsługi sklepów, w porównaniu z tradycyjnym sposobem wymiany etykiet. Partnerem technologicznym projektu jest firma Hanshow.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama