Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy już tną liczbę promocji, wyjątkiem drogerie i dyskonty

Spowolnienie w handlu staje się faktem, nawet w szczycie sezonu świątecznego liczba atrakcyjnych ofert spadła.

Publikacja: 01.01.2023 21:03

Sklepy już tną liczbę promocji, wyjątkiem drogerie i dyskonty

Foto: Adobe Stock

W handlu także rozpoczyna się już ostre zaciskanie pasa. Choć przed świętami ponad 70 proc. Polaków zapowiadało kupowanie głównie na promocjach, mimo to większość sieci zmniejszyła ich liczbę, co potwierdza badanie UCE Research i Hiper-Com Poland, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Od 23 listopada do 23 grudnia w 39 tys. sklepów prowadzonych przez 90 sieci handlowych ogólna liczba promocji spadła w ujęciu rocznym 0,8 proc. Dane zaburzają dyskonty, które liczbę takich ofert zwiększyły aż ponad 50 proc., oraz drogerie z ponad 20-proc. wzrostem.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama