Reklama
Rozwiń
Reklama

Gino Rossi zwiekszył sprzedaż w czerwcu

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu, inaczej niż we wcześniejszych, zwiększyła jednocześnie sprzedaż i marże w obu segmentach.

Publikacja: 04.07.2016 13:50

Gino Rossi w czerwcu wypracowało 23,4 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 6,1 proc. więcej niż w ubiegłym roku. To tempo wyższe od wzrostu powierzchni handlowej grupy (licząc od marca do grudnia sieć obuwnicza ma urosnąć o 2,5 proc., odzieżowa o 9,5 proc.). Nieco lepiej poradził sobie w czerwcu segment odzieżowy (marka Simple), który zwiększył sprzedaż o 8,3 proc., do 9,0 mln zł. Obuwniczy biznes (marka Gino Rossi) poprawił się o 4,7 proc., do 14,4 mln zł.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama