Gino Rossi zwiekszył sprzedaż w czerwcu

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu, inaczej niż we wcześniejszych, zwiększyła jednocześnie sprzedaż i marże w obu segmentach.

Publikacja: 04.07.2016 13:50

Gino Rossi w czerwcu wypracowało 23,4 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 6,1 proc. więcej niż w ubiegłym roku. To tempo wyższe od wzrostu powierzchni handlowej grupy (licząc od marca do grudnia sieć obuwnicza ma urosnąć o 2,5 proc., odzieżowa o 9,5 proc.). Nieco lepiej poradził sobie w czerwcu segment odzieżowy (marka Simple), który zwiększył sprzedaż o 8,3 proc., do 9,0 mln zł. Obuwniczy biznes (marka Gino Rossi) poprawił się o 4,7 proc., do 14,4 mln zł.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama