Reklama

Gino Rossi zwiekszył sprzedaż w czerwcu

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu, inaczej niż we wcześniejszych, zwiększyła jednocześnie sprzedaż i marże w obu segmentach.

Publikacja: 04.07.2016 13:50

Gino Rossi w czerwcu wypracowało 23,4 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 6,1 proc. więcej niż w ubiegłym roku. To tempo wyższe od wzrostu powierzchni handlowej grupy (licząc od marca do grudnia sieć obuwnicza ma urosnąć o 2,5 proc., odzieżowa o 9,5 proc.). Nieco lepiej poradził sobie w czerwcu segment odzieżowy (marka Simple), który zwiększył sprzedaż o 8,3 proc., do 9,0 mln zł. Obuwniczy biznes (marka Gino Rossi) poprawił się o 4,7 proc., do 14,4 mln zł.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama