Reklama

Aflofarm liderem wydatków reklamowych na kosmetyki

Prawie miliard złotych wydano w I półroczu na promocję medialną kosmetyków. Po raz pierwszy największym reklamodawcą została firma polska.

Aktualizacja: 12.08.2016 06:15 Publikacja: 11.08.2016 19:43

Foto: 123RF

Producenci i dystrybutorzy kosmetyków wydali w I półroczu na reklamy swoich produktów w tradycyjnych mediach ponad 996 mln zł brutto, czyli o 3 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy badawczej Kantar Media.

To pokazuje, że niezależnie od kosztownej walki na promocje cenowe, która obniża marże i tempo wzrostu sprzedaży, firmy kosmetyczne nie ograniczają marketingowego wsparcia swojej oferty. Tak przynajmniej robi większość z nich, co widać po wydatkach największych reklamodawców. Prawie wszyscy z pierwszej piątki wydali na reklamy w I półroczu więcej niż rok wcześniej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama