Reklama

Nadchodzą tłuste lata dla polskiego handlu internetowego

Polski rynek od dawna jest jednym z najszybciej rosnących w Europie. A będzie jeszcze lepiej, gdy wzbogacą się młodzi klienci, dla których kupowanie w sieci to chleb powszedni.

Aktualizacja: 05.09.2016 17:12 Publikacja: 05.09.2016 06:00

Foto: 123RF

Z raportu firmy McKinsey wynika, że Polacy w wieku 10–24 lata do 2020 roku podwoją swoje dochody (do 26,6 mld zł), zaś konsumenci w wieku 25–34 lata zwiększą w tym samym czasie dochody o 42,4 proc. (do 36,4 mld zł). A to oznacza, że sklepy internetowe mają przed sobą świetną przyszłość. Nie tylko z powodu rosnących dochodów najmłodszych klientów, wychowanych na internecie.

Podatek też pomoże

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama