Nadchodzą tłuste lata dla polskiego handlu internetowego

Polski rynek od dawna jest jednym z najszybciej rosnących w Europie. A będzie jeszcze lepiej, gdy wzbogacą się młodzi klienci, dla których kupowanie w sieci to chleb powszedni.

Aktualizacja: 05.09.2016 17:12 Publikacja: 05.09.2016 06:00

Foto: 123RF

Z raportu firmy McKinsey wynika, że Polacy w wieku 10–24 lata do 2020 roku podwoją swoje dochody (do 26,6 mld zł), zaś konsumenci w wieku 25–34 lata zwiększą w tym samym czasie dochody o 42,4 proc. (do 36,4 mld zł). A to oznacza, że sklepy internetowe mają przed sobą świetną przyszłość. Nie tylko z powodu rosnących dochodów najmłodszych klientów, wychowanych na internecie.

Podatek też pomoże

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem