W centrach słabnie ruch, szansa dla ulic handlowych

Maleje liczba wizyt i obroty w galeriach, co może sprzyjać ruchowi na ulicach handlowych. Ulicznych lokali przybywa, choć branża nie ma złudzeń: najwięcej klientów i tak przeniesie się z zakupami do internetu.

Publikacja: 29.09.2021 21:00

Centrum Handlowe Promenada w warszawie

Centrum Handlowe Promenada w warszawie

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński

Branża handlowa spodziewa się wzrostu zainteresowania lokalami na ulicach handlowych. W głównych aglomeracjach w takich miejscach znajduje się niemal 4,8 tys. punktów, co oznacza wzrost o 6 proc. w stosunku do 2019 r. – wynika z badania wykonanego na przełomie lipca i sierpnia przez firmę Colliers. „Rzeczpospolita" publikuje je jako pierwsza.

Arterie też oberwały

Pozostało 93% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Politycy pomogli sklepowym złodziejom
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Handel
Nowy trend – zakupy po sąsiedzku, ale online
Handel
Sklepy w Polsce nadal znikają tysiącami. Choć duże sieci rosną
Handel
Nawet dyskonty tracą klientów. Kiepski znak na sezon świąteczny
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Handel
Żabka nie chce wolnej Wigilii. "Nie widzimy potrzeby zmian"
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni