Reklama
Rozwiń
Reklama

W centrach słabnie ruch, szansa dla ulic handlowych

Maleje liczba wizyt i obroty w galeriach, co może sprzyjać ruchowi na ulicach handlowych. Ulicznych lokali przybywa, choć branża nie ma złudzeń: najwięcej klientów i tak przeniesie się z zakupami do internetu.

Publikacja: 29.09.2021 21:00

Centrum Handlowe Promenada w warszawie

Centrum Handlowe Promenada w warszawie

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński

Branża handlowa spodziewa się wzrostu zainteresowania lokalami na ulicach handlowych. W głównych aglomeracjach w takich miejscach znajduje się niemal 4,8 tys. punktów, co oznacza wzrost o 6 proc. w stosunku do 2019 r. – wynika z badania wykonanego na przełomie lipca i sierpnia przez firmę Colliers. „Rzeczpospolita" publikuje je jako pierwsza.

Arterie też oberwały

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama