Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.07.2018 17:55 Publikacja: 30.07.2018 14:51
Foto: Bloomberg
W 2016 roku Lidl uruchomił promocję „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla”, w której klienci niezadowoleni z jakości produktów mogli je zwracać. Można było zwracać nawet puste opakowania, co „klienci” natychmiast zaczęli wykorzystywać – normą przy sklepach był widok osób przepakowujących towar z oryginalnych opakowań tylko po to, by puste zwrócić w sklepie z powodu „niezadowalającej” jakości. Chociaż promocja dotyczyła tylko marek własnych sieci, to i tak wystarczyło to, by spowodować duże problemy. Promocja, która miała trwać od 27 października do 30 listopada 2016 roku została zakończona już po kilku dniach. Lidl tłumaczył w komunikacie: „Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom.”
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas