E-handel powinien szukać klientów na południu

Słowak czy Rumun na e-zakupy wydaje ponad 70 proc. więcej niż Polak.

Publikacja: 11.09.2018 21:00

E-handel powinien szukać klientów na południu

Foto: Adobe Stock

Polscy przedsiębiorcy sprzedający online wciąż nie doceniają eksportu. Z udostępnionych „Rzeczpospolitej" badań PayPala i instytutu Ipsos wynika, że rodzimych e-sklepów nie znajdziemy w pierwszej dwudziestce krajów najczęściej wybieranych przez zagranicznych internautów na świecie. Brakuje nas nawet w europejskim zestawieniu. Wyjątkiem są Niemcy, gdzie pod względem liczby zakupów w naszym kraju znaleźliśmy się na 9. miejscu, Czechy (5.), Irlandia (9.) i Węgry (9.).

Czytaj także: Polskie startupy nie celują w eksport. Wolą rodzimy rynek

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem