Aktualizacja: 11.09.2018 20:31 Publikacja: 11.09.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Polscy przedsiębiorcy sprzedający online wciąż nie doceniają eksportu. Z udostępnionych „Rzeczpospolitej" badań PayPala i instytutu Ipsos wynika, że rodzimych e-sklepów nie znajdziemy w pierwszej dwudziestce krajów najczęściej wybieranych przez zagranicznych internautów na świecie. Brakuje nas nawet w europejskim zestawieniu. Wyjątkiem są Niemcy, gdzie pod względem liczby zakupów w naszym kraju znaleźliśmy się na 9. miejscu, Czechy (5.), Irlandia (9.) i Węgry (9.).
Czytaj także: Polskie startupy nie celują w eksport. Wolą rodzimy rynek
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas