Żywność online ruszy z kopyta

Zakupy spożywcze w internecie jeszcze się w Polsce w pełni nie przyjęły. Chce je upowszechnić grupa Eurocash, która zarządza 20 tys. sklepów stacjonarnych.

Publikacja: 01.10.2018 21:00

Żywność online ruszy z kopyta

Foto: pexels.com

Polacy z entuzjazmem podchodzą do e-zakupów, ale nie we wszystkich kategoriach produktów przyjmują się one równie dobrze. Dość opornie idą zakupy żywności online: przynajmniej raz zrobiło to tylko 22 proc. Polaków, podczas gdy ubrania kupowało tak już 73 proc. Jedną z barier jest brak zaufania do osób przygotowujących wysyłkę takich produktów, jak owoce, warzywa, wędliny czy pieczywo. Barierę tę chce przełamać notowany na GPW Eurocash.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Napięcie między USA a Chinami znów rośnie. Donald Trump w mocnych słowach o Xi Jinpingu
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
Aż 80 proc. Polaków nadal chce ograniczać wydatki
Handel
Polacy wydają coraz mniej na dzieci, za to więcej na zwierzęta
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału
Handel
Haribo ostrzega i wycofuje żelki „Happy Cola”. Konopie w słodyczach