Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.10.2018 20:42 Publikacja: 01.10.2018 21:00
Foto: pexels.com
Polacy z entuzjazmem podchodzą do e-zakupów, ale nie we wszystkich kategoriach produktów przyjmują się one równie dobrze. Dość opornie idą zakupy żywności online: przynajmniej raz zrobiło to tylko 22 proc. Polaków, podczas gdy ubrania kupowało tak już 73 proc. Jedną z barier jest brak zaufania do osób przygotowujących wysyłkę takich produktów, jak owoce, warzywa, wędliny czy pieczywo. Barierę tę chce przełamać notowany na GPW Eurocash.
Od czasu zawarcia w Genewie tymczasowego porozumienia w sprawie ceł między USA a Chinami, negocjacje stron utknę...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Najczęściej deklarują to w stosunku do takich kategorii produktów, jak sprzęt elektroniczny czy meble. Na tle in...
Drastyczne załamanie liczby urodzeń powoduje, że tylko w trzy lata sprzedaż głównych kategorii produktów dla dzi...
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Niemiecki producent słodyczy Haribo wycofuje ze sklepów żelki „Happy Cola F!ZZ” i ostrzega klientów: nie jedzcie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas