Reklama
Rozwiń

Mniej plastiku, energii i wody

Producenci produktów FMCG gruntownie zmienili podejście i mocno stawiają na rozwiązania ekologiczne oraz zrównoważony rozwój

Aktualizacja: 07.06.2019 11:36 Publikacja: 31.05.2019 00:01

Mniej plastiku, energii i wody

Taką zamianę doskonale widać w firmie Procter & Gamble, która już w 2018 r. zrewidowała globalną Strategię Zrównoważonego Rozwoju Ambicja 2030. Uwzględnia ona nie tylko zaktualizowane cele zmniejszające ślad środowiskowy. Przede wszystkim kładzie nacisk na działania wspierające i inspirujące pozytywny wpływ na środowisko i zachęcające do odpowiedzialnej konsumpcji. Zielona rewolucja, o której dzisiaj mówimy w przypadku P&G trwa już od wielu lat.  Gdy przejrzeć się strategii P&G i podjętym działaniom można powiedzieć, że firma ma obsesję na punkcie zrównoważonego rozwoju, ekologii.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem