Mniej plastiku, energii i wody

Producenci produktów FMCG gruntownie zmienili podejście i mocno stawiają na rozwiązania ekologiczne oraz zrównoważony rozwój

Aktualizacja: 07.06.2019 11:36 Publikacja: 31.05.2019 00:01

Mniej plastiku, energii i wody

Taką zamianę doskonale widać w firmie Procter & Gamble, która już w 2018 r. zrewidowała globalną Strategię Zrównoważonego Rozwoju Ambicja 2030. Uwzględnia ona nie tylko zaktualizowane cele zmniejszające ślad środowiskowy. Przede wszystkim kładzie nacisk na działania wspierające i inspirujące pozytywny wpływ na środowisko i zachęcające do odpowiedzialnej konsumpcji. Zielona rewolucja, o której dzisiaj mówimy w przypadku P&G trwa już od wielu lat.  Gdy przejrzeć się strategii P&G i podjętym działaniom można powiedzieć, że firma ma obsesję na punkcie zrównoważonego rozwoju, ekologii.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy