Aktualizacja: 03.08.2019 17:34 Publikacja: 03.08.2019 00:01
Foto: Adobe Stock
Koncern Procter&Gamble poinformował, że od czasu, gdy zakupił markę Gillette, straciła ona na wartości 8 mld dolarów. Winę za to ma ponosić moda na zarost, szczególnie popularna wśród pokolenia millenialsów. Millenialsi mają golić się znacznie rzadziej, niż wcześniejsze pokolenia.
- Rzadsze golenie zredukowało rozmiar rynku ostrzy i maszynek do golenia – powiedział, cytowany przez Market Watch, CFO Procter&Gamble Jon Moeller w rozmowie z analitykami rynków giełdowych.
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas