Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.08.2019 17:34 Publikacja: 03.08.2019 00:01
Foto: Adobe Stock
Koncern Procter&Gamble poinformował, że od czasu, gdy zakupił markę Gillette, straciła ona na wartości 8 mld dolarów. Winę za to ma ponosić moda na zarost, szczególnie popularna wśród pokolenia millenialsów. Millenialsi mają golić się znacznie rzadziej, niż wcześniejsze pokolenia.
- Rzadsze golenie zredukowało rozmiar rynku ostrzy i maszynek do golenia – powiedział, cytowany przez Market Watch, CFO Procter&Gamble Jon Moeller w rozmowie z analitykami rynków giełdowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas