Moda na zarost zabójcza dla producentów golarek

Brodacze szkodzą konkretnej branży przemysłu. Gillette straciło na wartości o 8 mld dolarów.

Aktualizacja: 03.08.2019 17:34 Publikacja: 03.08.2019 00:01

Moda na zarost zabójcza dla producentów golarek

Foto: Adobe Stock

Koncern Procter&Gamble poinformował, że od czasu, gdy zakupił markę Gillette, straciła ona na wartości 8 mld dolarów. Winę za to ma ponosić moda na zarost, szczególnie popularna wśród pokolenia millenialsów. Millenialsi mają golić się znacznie rzadziej, niż wcześniejsze pokolenia.

- Rzadsze golenie zredukowało rozmiar rynku ostrzy i maszynek do golenia – powiedział, cytowany przez Market Watch, CFO Procter&Gamble Jon Moeller w rozmowie z analitykami rynków giełdowych.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Handel
Chiński eksport do USA kwitnie. Firmy ukrywają pochodzenie produktów
Handel
Przesyłki z Chin i Hongkongu droższe. Bruksela i Paryż śladem USA
Handel
Puściej pod choinką w Boże Narodzenie 2025. Cios w Świnkę Peppę i Teletubisie
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku