Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.04.2015 16:25 Publikacja: 08.04.2015 16:25
Foto: Bloomberg
Prawie jednej piątej Polaków sprzedaż bezpośrednia kojarzy się z firmą Avon, globalnym potentatem kosmetycznym z USA. Na drugiej pozycji znalazł się jej główny rywal, szwedzki Oriflame, rozpoznawany teraz spontanicznie przez co dziesiątego Polaka - wynika z najnowszych badań, które na przełomie lutego i marka br przeprowadził Instytut Homo Homini, na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). Według jego danych, do których dotarła „Rz" na te dobre wyniki badania ma wpływ rozwój rynku- jego wartość wzrosła do niemal 2,9 mld zł w 2014 r. czyli o 4 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Szwajcarski producent zegarków Swatch rozpoczął sprzedaż specjalnej edycji zegarka z odwróconymi cyframi 3 i 9 n...
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas