Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.04.2015 16:25 Publikacja: 08.04.2015 16:25
Foto: Bloomberg
Prawie jednej piątej Polaków sprzedaż bezpośrednia kojarzy się z firmą Avon, globalnym potentatem kosmetycznym z USA. Na drugiej pozycji znalazł się jej główny rywal, szwedzki Oriflame, rozpoznawany teraz spontanicznie przez co dziesiątego Polaka - wynika z najnowszych badań, które na przełomie lutego i marka br przeprowadził Instytut Homo Homini, na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). Według jego danych, do których dotarła „Rz" na te dobre wyniki badania ma wpływ rozwój rynku- jego wartość wzrosła do niemal 2,9 mld zł w 2014 r. czyli o 4 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas