Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.03.2020 08:04 Publikacja: 15.03.2020 19:51
Foto: AFP
Z badania firmy Market Side przeprowadzonego 13 marca na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków wynika, że o wirusie słyszeli absolutnie wszyscy. Niestandardowa sytuacja wpływa też mocno na zachowania, które zmieniło 90 proc. Polaków. 3/4 badanych unika wychodzenia z domu oraz odwołuje spotkania. Ponad 60 proc. zrobiło większe zakupy, ale tylko 16 proc. mówi, że ma zgromadzone duże zapasy. Głównie na taki krok zdecydowali się młodsi badani, ci wieku ponad 65 lat bardzo rzadko podejmowali takie decyzje. Tylko co dziesiąty twierdzi, że nie zmienił żadnych ze swoich działań.
Na Uniwersytecie Warszawskim ruszyło Forum Bezpieczeństwa Europy Środkowo-Wschodniej. To inicjatywa, która ma wy...
Rosyjska wojna i spowolnienia gospodarcze nakręcają wzrost liczby przestępstw związanych z korupcją. Skorumpowan...
W elitarnym spotkaniu „ważnych tego świata” wezmą udział polscy politycy i przedsiębiorcy. Spotkanie Grupy Bilde...
Dyrektor generalny JPMorgan Chase, Jamie Dimon, ostrzega, że obiecujące dane ekonomiczne mogą wkrótce ulec gwałt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Donald Trump zapowiada, że w ciągu tygodnia, a najdalej dwóch, wyśle listy do najważniejszych partnerów handlowy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas