Aktualizacja: 12.02.2020 11:09 Publikacja: 12.02.2020 11:07
Foto: fotolia
Według niego, zaledwie 8 proc. obrotów 2,35 mld funtów (3,04 mld dolarów) sektora finansowego „Skały” dotyczy interesów z Unią, reszta przypada na W. Brytanię, gdzie co czwarty zmotoryzowany mieszkaniec, korzysta z firm ubezpieczeniowych z tego terytorium. — Jest nas 32 tysiące, a tylko z samą W. Brytanią wystarczy nam biznesu — powiedział Reuterowi.
Firmy finansowe z londyńskiego City wydały miliony funtów na zakładanie ośrodków w Unii i przenoszenie tysięcy pracowników, natomiast skutki brexitu dla Gibraltaru, brytyjskiej enklawy o powierzchni 6 km2 były dotychczas znacznie mniej dramatyczne. Porozumienie z Londynem o dalszym niezakłóconym dostępie do brytyjskiego rynku zmniejszyło niepokoje, nie było też znaczących ucieczek firm finansowych czy utraty miejsc pracy. — To stwarza nam możliwość takiego samego działania jak dotąd i potencjalnego wzrostu — stwierdził minister nawiązując do wzrostu zainteresowania nowymi obszarami, np. blockchain.
Departament Wydajności Rządowej miał przynieść podatnikom biliony dolarów oszczędności. Jak na razie chwali się...
Chińskie władze zawiesiły 125-procentowe cło na amerykański etan. Zrobiły to, by ratować swój przemysł chemiczny...
Globalizacja to dla mnie działanie korytarzy handlowych w świecie transakcji oraz w postaci fizycznych szlaków h...
W czasie wojny handlowej w Światowej Organizacji Handlu eskaluje dużo ważnych sporów, także z UE. Problem w tym,...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
MFW przewiduje zwiększanie się deficytu budżetowego Francji, jeśli rząd nie podejmie zdecydowanych działań oszcz...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas