Reklama
Rozwiń
Reklama

WcDonald’s trafi do McDonald’s. Na celowniku giganta fani anime

Dotychczas WcDonald’s w mangach i anime dyskontował popularność McDonald’s i był oczywistym ukłonem w stronę amerykańskiego giganta. Teraz McDonald’s wykorzysta popularność fikcyjnej marki.

Publikacja: 22.02.2024 14:36

WcDonald’s trafi do McDonald’s

WcDonald’s trafi do McDonald’s

Foto: Bloomberg

Przez dziesięciolecia w mangach oraz filmach i serialach anime odwrócone łuki marki McDonald’s i logo WcDonald’s w oczywisty sposób nawiązywało do marki fastfood z USA. Dzięki temu prostemu zabiegowi bohaterowie fikcyjnych historii byli bliżej czytelników, a kreowane w komiksach i animacjach światy nieco bardziej realne. Teraz McDonald’s, we współpracy z agencją Wieden+Kennedy New York przygotował specjalna kampanię reklamową, która fanom anime i mangi z pewnością się spodoba (i na pewno znajdzie też grono krytyków).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama