Reklama
Rozwiń
Reklama

Piotr Dopierała, dyrektor ds. logistyki LPP: Elektroniczne metki służą też klientom

W niedalekiej przyszłości będziemy mogli dostarczać zakupy online ze sklepu za rogiem - mówi w rozmowie z "Rzeczpospolitą" Piotr Dopierała, dyrektor ds. logistyki LPP podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Publikacja: 14.05.2019 15:00

Technologie typu RFID (radio-frequency identification) w logistyce to chleb powszedni, a jak się sprawdzają w branży odzieżowej?

Piotr Dopierała: W naszej branży urządzenie typu RFID to forma elektronicznej metki, czyli system, który umożliwia rozpoznanie każdej sztuki towaru. Do tego przynosi informacje o danym towarze, dotyczące jego rozmiaru, koloru i innych informacji, które możemy zakodować i wykorzystać w systemie. Taka identyfikacja każdej sztuki towaru umożliwia nam bardzo precyzyjne zarządzanie łańcuchem dostaw w zakresie zapasów i dostępności produktów na każdy etapie w tym łańcuchu.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Europejski Kongres Gospodarczy
Dezinformacja: jak uodpornić społeczeństwo i polityków
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa ma przyszłość, choć czasy są turbulentne
Europejski Kongres Gospodarczy
Orlen Neptun liczy na aukcje dla kolejnych wiatraków na morzu jeszcze w tym roku
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa, Innowacje, Przyszłość – Relacja z Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2025
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Europejski Kongres Gospodarczy
Firmy spoza UE muszą rywalizować na równych zasadach
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama