Bartosz Łopiński: W międzynarodowym rozwoju firmy warto postawić na kulturę

- Korzystając z działania w różnych strefach czasowych możemy stworzyć ciągły proces pracy nad projektem: od wytwarzania oprogramowania, poprzez testowanie i poprawianie błędów - mówi Bartosz Łopiński, prezes Billennium.

Publikacja: 10.12.2024 17:29

Bartosz Łopiński, prezes Billennium podczas spotkania z premierem Indii Narendrą Modim

Bartosz Łopiński, prezes Billennium podczas spotkania z premierem Indii Narendrą Modim

Foto: mat. pras.

Billennium stało się w ciągu ostatniej dekady jedną z polskich firm międzynarodowych. Co stoi u podstaw państwa sukcesu?

Naszymi największymi klientami są firmy z branż: ochrony zdrowia, nauk o życiu oraz farmaceutycznej. Wspieramy ich wdrażając nasze usługi cyfrowe. Zajmujemy się zarówno wytwarzaniem, jak i utrzymywaniem oprogramowania oraz dostarczaniem usług chmury obliczeniowej. Obecnie w coraz większym stopniu proponujemy rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji (SI).

Pozostało jeszcze 96% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Eksport
Anna Clunes: dialog i stabilne otoczenie biznesowe pomagają relacjom handlowym
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Eksport
Czechy to drugi odbiorca polskiego eksportu i potentat kolejowy
Eksport
Patrick Haughey: Rzeszów to dobra baza dla irlandzkich starań o odbudowę Ukrainy
Eksport
W którą stronę biegnie kolejowa sieć Kazachstanu, a zatem i towary?
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Eksport
Jak wygląda sytuacja unijnych MŚP na zagranicznych rynkach?
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej