Bartosz Łopiński: W międzynarodowym rozwoju firmy warto postawić na kulturę

- Korzystając z działania w różnych strefach czasowych możemy stworzyć ciągły proces pracy nad projektem: od wytwarzania oprogramowania, poprzez testowanie i poprawianie błędów - mówi Bartosz Łopiński, prezes Billennium.

Publikacja: 10.12.2024 17:29

Bartosz Łopiński, prezes Billennium podczas spotkania z premierem Indii Narendrą Modim

Bartosz Łopiński, prezes Billennium podczas spotkania z premierem Indii Narendrą Modim

Foto: mat. pras.

Billennium stało się w ciągu ostatniej dekady jedną z polskich firm międzynarodowych. Co stoi u podstaw państwa sukcesu?

Naszymi największymi klientami są firmy z branż: ochrony zdrowia, nauk o życiu oraz farmaceutycznej. Wspieramy ich wdrażając nasze usługi cyfrowe. Zajmujemy się zarówno wytwarzaniem, jak i utrzymywaniem oprogramowania oraz dostarczaniem usług chmury obliczeniowej. Obecnie w coraz większym stopniu proponujemy rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji (SI).

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Eksport
Wyboista droga do wznowienia eksportu mięsa z Polski do Chin
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Eksport
Czy Wielka Brytania ma szansę dołączyć do unii celnej UE?
Eksport
Polityka rolna Kazachstanu. Szanse i zagrożenia dla polskich firm
Eksport
Wielka Brytania wdrożyła trzecią fazę pobrexitowych przepisów granicznych
Eksport
KUKE gwarantuje spłatę kredytów na zielone inwestycje
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”