Reklama
Rozwiń
Reklama

Bartosz Łopiński: W międzynarodowym rozwoju firmy warto postawić na kulturę

- Korzystając z działania w różnych strefach czasowych możemy stworzyć ciągły proces pracy nad projektem: od wytwarzania oprogramowania, poprzez testowanie i poprawianie błędów - mówi Bartosz Łopiński, prezes Billennium.

Publikacja: 10.12.2024 17:29

Bartosz Łopiński, prezes Billennium podczas spotkania z premierem Indii Narendrą Modim

Bartosz Łopiński, prezes Billennium podczas spotkania z premierem Indii Narendrą Modim

Foto: mat. pras.

Billennium stało się w ciągu ostatniej dekady jedną z polskich firm międzynarodowych. Co stoi u podstaw państwa sukcesu?

Naszymi największymi klientami są firmy z branż: ochrony zdrowia, nauk o życiu oraz farmaceutycznej. Wspieramy ich wdrażając nasze usługi cyfrowe. Zajmujemy się zarówno wytwarzaniem, jak i utrzymywaniem oprogramowania oraz dostarczaniem usług chmury obliczeniowej. Obecnie w coraz większym stopniu proponujemy rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji (SI).

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Eksport
Afryka to kontynent przyszłości i perspektywiczny kierunek dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Eksport
Polska na Expo w Japonii pokazała się z dobrej strony
Eksport
Polskie firmy technologiczne coraz odważniej patrzą na Dubaj
Eksport
Co dobrego dla polskich MŚP w Irlandii w przyszłorocznym budżecie tego kraju?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Eksport
Dubaj chce rozwijać współpracę z Polską
Reklama
Reklama